Thursday 16 November 2017

Opcje trading to make miliony


Ktoś zarabiał 1 milion w ciągu jednego tygodnia Opcje kupna w firmie Health Tech. Apartner z firmy Health Tech opublikował we wtorek wezwanie do transakcji handlowych w firmie produkującej technologie optyczne, zgodnie z informacjami zawartymi w "Wall Street Journal". W zeszłym tygodniu nieznany inwestor kupił ok. 10 000 12 października na JDS Uniphase, kiedy to było na giełdach w 10 83. Zapłacił 0 67 za każde 10 000 połączeń lub praw do 100 akcji. W tym tygodniu, kiedy JDS było w obrocie na 13 44 , 12 października wezwał JDS do obrotu w wysokości 1 78, więc sprzedał kontrakty na 1 11 zysku każdego, obnażając go 1 milion. Możemy spekulować tylko proces myślenia za handlem, ale firma ma zgłosić zarobki po na koniec października. Do tej pory mniej prawdopodobne jest, że zdarzenie miało wpływ na jego cenę akcji, o ile nie ogłosi, że CEO umarł lub coś takiego. Wcześniej w tym miesiącu JDS z siedzibą w San Jose w Kalifornii zanotował skokowy wzrost zysku w czwartym kwartale finansowym g sprzedaży w segmencie testów i pomiarów komunikacji, a także w segmencie produktów optycznych, który zajmuje się telewizją kablową i teleinformatyczną. Wkrótce po tym, jak prognozowane prognozy dotyczące przychodów poniżej ulicy Wall Street spadły na 13 sesji, wynosił 29-12 w połowie lutego, kilka tygodni po tym, jak firma opublikowała swój pierwszy zysk w ciągu 2 lat, ale straciła ponad połowę swojej wartości..Trader - osiągnęła 41-milionowy zysk w 3-letnim handlu opcjami Karen the Supertrader. 31 2017 r. Obejrzyj wywiad z godziną 2017 w 2017 r. Zacznij od Supertrader z pracy dziennej jako dyrektor finansowy dla podmiotu świadczącego usługi dodatkowe i zwróciła 100 000 w roku 2007 do 41 milionów w 2017 r. To jest jej historia, jak sama powiedziała Karen z Tomem Sosnoffem na tastytrade. Ten film jest wywiadem z przeszłym gościem z serwisu tastytrade, Karen Bruton Zdaliśmy sobie sprawę, że ona i jej firma są obecnie objęci dochodzeniem SEC w związku z jej księgowaniem i sprawozdawczością Karen nie jest związana z tastytrade w jakikolwiek inny sposób niż jako gość na naszym program, który ostatnio pojawił się w sieci w 2017 r. My w tastytrade wierzymy w pełne i przejrzyste ujawnianie informacji przez menedżerów ds. pieniądza i nadal promujemy w imieniu społeczności handlu detalicznego. Wreszcie sieć finansowa dla przedsiębiorców, zbudowana przez handlowców. Prowadzony przez Tom Sosnoff i Tony Battista tastytrade to prawdziwa sieć finansowa z 8 godzinami programowania na żywo przez pięć dni w tygodniu w godzinach rynkowych. Dostosuj się i dowiedz się, jak skutecznie dokonywać transakcji handlowych i jak najlepiej wykorzystywać swoje inwestycje. Planuje się dokonywanie miliony opcji handlowych. Kilka lat temu w 2008, zamierzałem zrobić miliony opcji handlowych, szukałem sposobu na zainwestowanie pieniędzy i stworzenie wielu strumieni dochodów zacząłem szukać inwestycji gdzie nie musiałbym handlować dziennie, ani też nie musiałem czekać lat, aby zobaczyć jakieś znaczące zyski, których nie miałem 100K, aby zainwestować, ale chciałem włożyć pieniądze, aby się nauczyć i mógłbym poświęcić około 10 tys. Życie jako przedsiębiorca finansowy. Czytałem wszystko, co mogłem poradzić sobie w kwestii różnych pojazdów inwestujących, wylałem moje serce i duszę w swoje badania i spędziłem wiele godzin czytania i czytania, czytałem wszystko o forex, opcje, ETF, REIT, , inwestycje na ropę naftową i akcje na groszach Zdecydowałem się skoncentrować na wariantach handlowych. Powody dla opcji handlowych Z opcjami można osiągnąć bardzo wysokie zyski z 100 do 400 nie jest rzadkością w ciągu kilku tygodni, a nawet dni Z wysoką stopą zwrotu, również mają duże ryzyko.2 Możesz zarabiać, kiedy rynki się poruszają lub w dół. Wszystko, czego potrzebujesz, to na rynek, który się ruszasz Wybierasz opcję Put lub Call na podstawie tego, co myślisz, że rynek robi.3 Opcje są cheap. Options są tanie, stosunkowo mówiąc bardzo niewiele inwestycji ma ten rodzaj przystępności mógłbym ograniczyć moje straty przez wprowadzenie w stop loss. You wykorzystać dźwignię przy zakupie opcji Zasadniczo, możesz kupić umowy opcjonalne w partiach off 100 Użyj dźwigni to zrobić Mimo, że nie jest właścicielem akcje, masz prawo do kupna lub sprzedaży akcji po danej cenie Sprzedajesz opcję lub kupujesz opcję, która działa jako polisę ubezpieczeniową kupującemu lub sprzedającemu akcje Używasz swoich pieniędzy od 100 do 1. Poszukiwałem oczywiście, aby nauczyć mnie o opcjach i osiedlić się na jednym, który był dobrze znany, gdzie mieszkałem zapłaciłem 5,000 USD za kurs, ale nauczyłam się wszystkiego, czego potrzebowałem, lub myślałem, że postanowiłem zostać technicznym handlowcem, który w zasadzie był sposobem na handel przedsiębiorca techniczny koncentruje się na formułach i wykresach, aby znaleźć właściwy handel. Zasadniczo prowadzisz numery i kiedy coś wchodzi w twoją strategię, którą dokonujesz Handel To różni się od podstawowego handlu, w którym inwestor będzie oglądał wydarzenia firmowe jak zarabiać raporty lub wprowadzać produkty do handlu. Z moją nową wiedzą, założyłem stację roboczą, otworzyłem konto z maklera i zacząłem handlować wkładam 10K do mojego konta i zacząłem używać numerów Moje pierwsze kilka dni Zrobiłem kilka małych transakcji i zarobiłem trochę pieniędzy. Nic wielkiego, kilkaset na raz, ale zyskując doświadczenie i zaufanie. Moje obroty poszły w górę iw dół, ale zawsze robiłem trochę i traciłem trochę Nie byłem w pozycji żeby wyjść z pracy, ale pomyślałem, że utrzymuję moje interesy za stałą cenę i wygrałem 51 razy, kiedy wychodziłam naprzód To śmieszne, wyjdź na zewnątrz brzmi trochę jak ktoś, kto jest w kasynie nie to ja utrzymywałem handel do pewnej nocy, prowadziłem numery i znalazłem opcję, która wyglądała naprawdę dobrze Pamiętaj, to było w czasie kryzysu finansowego Firma była Bear Sterns Ta sama firma, która zbankrutowała podczas upadku Wall Street znalazłem opcję put, nie mogłem uwierzyć, że udało mi się dostać I umieścić 2,0 00 w handlu i zaczął zarabiać dużo pieniędzy Tak szybko, jak ja odświeżyłem komputer, robiłem zarobki, robiłem 300 do 500 dolarów za minutę, zrobiłem to przez następne 20 minut, więc nie mogłem tego dłużej i wykupiłam Podsumowując moje podanie i stwierdziłem, że zrobiłem 6.800 w około dwudziestu minutach Byłem gotowy, aby opuścić moją pracę Dziękczynienia, moja żona mówiła mi o tym Powiedziała, że ​​to powtórzę, a jeśli mogłabym to mogłem zrezygnować. Postawiłem się, aby powielić mój sukces Mam konto około 18K od ​​mojego początkowego 10K inwestycji w zaledwie 2 miesiące trzymałem się w tym i zaczął się bardziej agresywnie z moich transakcji Chciałbym rzucić dobre pieniądze po złych popełniłem błędy i uciekł od konserwatywnego przedsiębiorcy, że postanowiłem wykupić i wykupić się z opcji handlu straciliśmy 8000 zysków, które zarobiłem i 4000 moich początkowych inwestycji Jeśli dodać do mojej wstępnej opłaty oczywiście byłem 9000. Pewnego dnia pewnie wrócę do handlu opcjami, bo było dużo zabawy ime, będę trzymał się mojego konserwatywnego stylu handlowego Pamiętam, że byłem w stanie zrzucić moją inwestycję 10K i nie zarabiałem w moim 401k lub używając naszych pieniędzy na wypróbowanie tego eksperymentu Wiem, że mogę zarabiać na opcjach handel, ale teraz nie jest właściwy czas w moim życiu Teraz nikt nie ma dobrego napiwku. Related Posts.

No comments:

Post a Comment