Tuesday 12 December 2017

Opcje czasopismo czasopismo


Excel Spreadsheets. Są to darmowe arkusze kalkulacyjne Microsoft Excel dla każdego, kto wykorzystuje i manipuluje swoimi finansami osobistymi. Jeśli zauważysz błąd lub sugestię na temat moich szablonów, możesz je znać, a ja je aktualizuję, jeśli zgadzam się z Tobą, mogę ci powiedzieć jak utworzyć nowy projekt z wzorami excel, aby dopasować się do prowizji brokera, jeśli potrzebujesz pomocy Jeśli skorzystasz z jednej z tych i chcesz podziękować mi darowiznę, możesz użyć tego przycisku i mojego adresu e-mail. STRONA GŁÓWNA. Arkusz kalkulacyjny Excel to mój miesięczny widok zysków i podziału gospodarstw w gospodarstwach wraz z moimi zyskami lub stratami w przeliczeniu na akcje Używam Yahoo dla wszystkich informacji na temat branż i podsektorów. Uważam, że część dziennika przedsiębiorcy jest niezbędna, aby śledzić, gdzie am, nie tylko na akcje, ale również w jaki sposób każdy handel oparty jest na niektórych pozycjach może trwać od sześciu miesięcy lub więcej od początku do końca i nie śledząc każdego handlu ze sprzedaży, a następnie mając akcje przypisane do mnie, a wreszcie sprzedaż że jest to zbyt łatwe do luzu, z tym, gdzie byłem W tym samym czasie, mając na względzie moją miesięczną progę, przypomnia mi, że to duży obraz, który ma znaczenie. Utrata pieniędzy na jednej z opcji handel nie oznacza, że ​​ogólnie rzecz biorąc, uważam ten arkusz kalkulacyjny za jeden z moich najlepszych narzędzi do kontrolowania wahań emocjonalnych, które wszyscy czujemy w pracy na giełdzie. Uwzględniając podział sektora branżowego uwzględniony w tym samym raporcie, utrzymuje mnie w stanie załadowania ciężaru do jednego branżę, bez względu na to, jak bardzo jestem z tego dumna. POWRÓT NA INWESTYCJE ZAKUPIONYCH ZAKUPÓW. Załączony arkusz kalkulacyjny Excel pomaga mi podczas pisania nago stawia przegląd każdej opcji używając premii, strajku, liczby kontraktów i czasu pozostało do ustalenia, jakie moje zwroty z inwestycji ROI będzie analiza każdej opcji kontraktu I porównać, które strajk i premii jest najlepszym wyborem dla mnie Jeśli fundusze bazowe są bardzo zmienne, mogę łatwo zauważyć, że sprzedaż wychodzi dobrze z pieniędzy zapewnia zwrot może być hap py ze względu na ograniczone ryzyko Jeśli papier podstawowy nie jest bardzo lotny, łatwo zauważyć, że muszę pominąć i przenieść się do innego zapasu do sprawdzenia Kiedy już określiłem czas i strajk, mogę spróbować różnych cen, mój limit premii, który zarobi mi ROI Szukam każdego z tych kroków stało się automatycznie dla mnie i mogę przekręcić pół tuzina wyborów w ciągu niecałej minuty, aby dobrze przemyślaną decyzję. Ten arkusz kalkulacyjny wciąż ma kilka poprzednich recenzji opcji w tam jako przykłady, co zrobiłem. POWRÓT NA INWESTYCJĘ OBJĘTYM PODPOWIEDZIEM. Używam załączonego arkusza kalkulacyjnego Excela, który mi pomoże podczas pisania zaproszeń przysłanych Używam go jak w arkuszu kalkulacyjnym powyżej, ale w przypadku połączeń objętych wymówiono Off na arkuszach kalkulacyjnych programu Excel 5 rzeczy, które musisz zrobić po umieszczeniu opcji handlu. Jeśli naprawdę chcesz być handlarzem produktem z powodzeniem, musisz mieć dobre systemy w miejscu Część tego systemu jest to, co robisz PO POZOSTAWIE SPRZEDAŻY Każdy wieś idiota mogą umieść handel, to co robisz dalej, co jest ważne Here s 5 wskazówek, aby Ci kierować we właściwym kierunku.1 Sprawdź zarobki i inne ważne publikacje danych. Oczywiście to jest coś, co należy zrobić przed rozpoczęciem handlu, ale jeśli nie zrobiłeś tego prosto po umieszczeniu transakcji Zawsze możesz zamknąć handel, jeśli ważne jest ogłoszenie w trakcie Twojego handlu Powiadomienia, takie jak raport o PKB lub zatrudnieniu, mogą być głównymi wydarzeniami na rynku, więc musisz być świadomy tego, co nadchodzi w trakcie Twojego handlu.2 Sprawdź swój plan. For każdego handlu musisz umieścić absolutnie musi mieć plan, kiedy będziesz czerpać zyski, obniżyć straty lub dostosować swój handel Sprawdź swoje plany handlu tylko umieścić i napisać je do dołu lub przynajmniej zaznaczyć je na wykresie.3 Sprawdź swoje wymagania dotyczące marży. Nawiązywanie połączeń jest straszne, więc nie daj się umieścić w miejscu, w którym możesz uzyskać jeden Po umieszczeniu swojego handlu, sprawdź czy masz wystarczająco dużo konto do pokrycia bieżące wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego W zależności od strategii handlowej możesz dodać 20 buforów do kwoty marży, aby zapobiec wymianie depozytu zabezpieczającego4. Zaktualizuj dziennik handlu. Mam nadzieję, że masz dziennik handlu, ponieważ jeśli nie jesteś już w tyle 8-kulka Po wprowadzeniu swojego handlu należy wpisać handel w dzienniku handlu, aby móc go później przeglądnąć. Poniżej znajduje się fragment mojego dziennika handlowego, jeśli chcesz kopię tego szablonu arkusza kalkulacyjnego, po prostu kliknij przycisk poniżej.5 Wyłącz wykresy. Coś, z czym byłem winny, kiedy zacząłem się po raz pierwszy, to zaznaczyć Po wprowadzeniu handlu chciałbym tam siedzieć oglądając wykres jak jastrząb i podkreślając każdy 0 01 ruch Życie jest za krótkie za takie rzeczy po złożeniu transakcji i sprawdzeniu czegokolwiek, zamknij konto maklerskie przez co najmniej 30 minut i po prostu zrelaksuj się Nic drastycznego nie nastąpi w ciągu 30 minut. Importuj swoje transakcje bezpośrednio od pośrednika lub handlarza Platforma Wszystko o nce, easy as pie Jeśli z jakiegoś powodu Tradervue nie popiera bezpośrednio swojego brokera, możesz wpisać je ręcznie lub importować transakcje z programu Excel lub pliku tekstowego. Podczas rejestrowania transakcji w swoim dzienniku, wykresy na wielu ramkach czasowych od tygodniowego do 1 minuty są dostępne do przeglądu. Będziesz nawet zobaczyć punkty sprzedaży kupionych na wykresach, nawet w przypadku wielu lat w przeszłości. Zanotuj swoje transakcje i przejrzyj je później Wprowadź je podczas dzień obrotu lub poczekaj do późniejszego - sam decydujesz ile chcesz robić w trakcie dnia handlowego. Zanotuj cały dzień jako dzień obrotu, nawet w dniach, w których nie dokonałeś żadnych transakcji Widok dziennika wygodnie grup handlu i pokrewnych notatek przez day. Tag handlu z wszelkich tagów chcesz później, można filtrować transakcji przez te tagi, aby pogłębić to, czego szukasz Patrz na pierwszy rzut oka, jak dany system lub konfiguracja działa. Użyj globalny filtr, aby wybrać tylko transakcje chcesz wyszukać dziennik, transakcje lub raporty w oparciu o tylko te transakcje. Podsumowanie dnia, podsumowanie ostatniego tygodniowe wyniki handlowe, aktywność związana z niedawnymi wspólnymi transakcjami, a nawet wskazówkami dla transakcji, które inni uczestniczyli w tych samych instrumentach, z którymi prowadziłeś transakcje w ostatnich kilku dniach. Jeśli pracujesz z trenerem handlu lub mentorem, możesz dać im dostęp do dane handlowe, a nawet można wyświetlać komentarze i rozmawiać z nimi o konkretnych transakcjach. Wykorzystaj wykresy PL. Zobacz te same wykresy, w których poruszasz średnie, Bollingera, ATR, itd., które używasz w ciągu dnia handlowego lub dodaj wykresy porównawcze indeks, sektor lub inne zabezpieczenie. Zazbierz swój handel w czasie iw trakcie transakcji w ciągu dnia, obejrzyj działające połączone PL na cały dzień obrotu, podkreślając, gdzie konkretny handel pasuje do dzienników i opłat za usługi. Rozmowy rozliczane są w innych walutach, np. forex, Eurex itp obliczy dane i statystyki P L zarówno w ich walucie, jak i w walucie bazowej USD w celu łącznej sprawozdawczości z innymi transakcjami. Prowadzić prowizje i opłaty, a także przełączać raporty, aby wykorzystać obliczenia brutto lub netto na podstawie własnych preferencji.

No comments:

Post a Comment